Information i forhold til coronavirus

Hos Quooker Skandinavien A/S gør vi hvad vi kan, for at følge myndighedernes anbefalinger ift. corona virus (covid-19) og for at begrænse smittefaren. Det betyder bl.a. at mange af vores medarbejdere arbejder hjemmefra. Vi kan stadig både afsende og yde service på Quooker-produkter. Men der er visse ændringer, som kan have betydning for dig.

Klik på overskrifterne herunder for at få uddybning:

Du kan IKKE besøge vores showroom

Vores showroom er lukket for besøgende. Vi henviser til vores forhandlere. Orientér dig hos den enkelte forhandler om de har åbent som normalt.

Du kan IKKE afhente varer på vores lager

Det er IKKE muligt selv at afhente nyvarer på vores lager. Lageret afsender med post og fragtmand som normalt.

Du kan stadig afhente reservedele og SWOP

Vi holder stadig åbent i vores servicebutik, hvor du kan købe reservedele og "swoppe" din beholder. Se åbningstider. Hjælp os med at holde smitterisikoen nede ved først at gå ind, når det er din tur til at blive ekspederet, så der kun er én kunde i butikken ad gangen. Du bedes venligst benytte den opstillede håndsprit og bære mundbind, når du er i butikken.

Vores service-teknikere kører stadig

De kørende teknikere, der servicerer Quooker-produkter, kører som normalt. De er instrueret i at følge bestemte procedurer for at mindske smitterisiko. I den forbindelse kan de bede dig om ikke at opholde dig i det rum, de skal arbejde i, imens de arbejder.

Vi sidder klar på telefonen

Du kan kontakte os som normalt, selvom mange medarbejdere arbejder hjemmefra. Ring på vores sædvanlige telefonnummer 70 25 20 40 inden for vores åbningstider.

Ovenstående er senest opdateret 25. oktober 2020. Der tages forbehold for ændringer.