Sådan er garantien på din Quooker

Selv om Quooker er den originale og mest gennemtestede kogende vandhane, kan man ikke gardere sig fuldstændigt mod eventuelle produktfejl. Det er et ærgerligt scenarie, fordi mange oplever, at de nærmest bliver afhængige af Quooker-hanen og det kogende vand, som følger med. Opstår der et problem med din Quooker, bestræber vi os derfor på at løse det inden for så kort tid som muligt. Ifølge dansk forbrugerlovgivning har forbrugerne normalt seks måneders garanti og 18 måneders reklamationsret. Hos Quooker er den garanti udvidet til to år. Med to års garanti på alle Quooker-produkter er du godt dækket ind i tilfælde af produktfejl.

Vi anbefaler, at du registrerer din Quooker på vores hjemmeside, så vi kan betjene sagen hurtigt.

 

Læs mere om registrering af Quooker

 

Alle kunder tilbydes desuden tre måneders FULD returret, da vi mener, at alle skal være 100 procent tilfredse med deres Quooker. Er du inden for tre måneder ikke tilfreds med din Quooker, får du derfor alle pengene tilbage, og det eventuelle hul i bordpladen bliver erstattet med en Quooker sæbedispenser, der matcher blandingsbatteriet.

 

Hvad dækker garantien på din Quooker?
Du har som nævnt to års fuld garanti på din Quooker. Garantien dækker produktfejl fra fabrikantens side, og vi beder dig derfor om at kontakte os via vores kontaktformular, hvis du mener, at der er fejl på din Quooker.

»Vi yder to års fuld garanti. I 95 procent af tilfældene får vores kunder et helt nyt produkt med yderligere to års garanti igen. Man skal dog være opmærksom på, at vi ikke yder garanti, hvis produktet er tilkalket, da dette er en servicesag og ikke en produktfejl,« fortæller Brian G. Christensen, After Sales Manager hos Quooker.


Bemærk: Quooker må under ingen omstændigheder tilsluttes et afkalkningssystem, som reducerer vandets pH-værdi, i så fald frafalder garantien.

Læs mere om service og vedligeholdelse af din Quooker

 

Hvordan fejlmelder jeg en Quooker?

Hvis du har behov for at gøre brug af din reklamationsret, skal du ind på vores hjemmeside og altså ikke ind til den forhandler, som du har købt din Quooker igennem. I reklamationssager anbefaler vi, at du udfylder vores kontaktformular på hjemmesiden. På den måde har vi allerede alle de oplysninger, vi skal bruge for at behandle reklamationssagen nemt og hurtigt.

 

Her er vores service-kontaktformular, som du skal bruge i reklamationssager.


QUOOKER SUPPORT

RING TIL OS På
70 25 20 40
ÅBNINGSTIDER

Åbningstider Service
Telefon & Drive in shop:
Man-tors: 8.15 - 16.00
Fredag: 10.00 – 15.00

Åbningstider adminstration
Man-tors: 9.00- 16.00 
Fredag: 10.00-15.00

Åbningstider ifm. julen 2018
Service kan kontaktes telefonisk i hverdagene mellem jul og nytår (27.+28. december).

Administrationen har lukket for telefonisk henvendelse mellem jul og nytår (fra 22. december til og med 1. januar).

OBS: Fredag den 14. december 2018 lukker både service og administration kl. 12.30.