Vandet fra Quookeren er ikke længere kogende

Hvis man lige har brugt alle 3 eller 7 liter kogende vand (afhængig af beholdertype), tager det ca. 10 minutter for en PRO3-VAQ beholder at varme op på ny (20 minutter ved en COMBI eller en PRO7 VAQ beholder). 
En anden årsag til at vandet ikke er kogende, kan være at beholderen er slukket, der skal være lys i låget af beholderen. Kontrollér om der er strøm i strømudtaget og tjek om ”Q” knappen på toppen af beholderen er tændt. 

Hvis beholderen er gået i en fejltilstand hvor den står og blinker, vil den heller ikke varme vandet og det kan du læse mere om her.

Hvis vandet stadig ikke er kogende, kontakt da vores serviceafdeling ved at udfylde vores kontaktformular.

Husk at have beholderens serienummer parat. Serienummeret finder du på et klistermærke på beholderen, lige under det røde låg. Se mere her.

QUOOKER SUPPORT

SEND OS EN E-MAIL
Kontaktformular
service@quooker.dk
RING TIL OS På
70 25 20 40
ÅBNINGSTIDER

Åbningstider Service
Telefon & Drive in shop:
Man-tors: 8.15 - 16.00 
Fredag: 10.00 – 15.00

Åbningstider adminstration: 
Man-tors: 9.00- 16.00 
Fredag: 9.00-15.00